Sprawy związane z awarią, brakiem centralnego ogrzewania, ciepłej wody

To jest archiwalna wersja strony z dnia 23.08.2023, 00:00. Przejdź do wersji aktualnej.
Zmieniona z powodu: Aktualizacja danych


Sprawy związane z awarią, brakiem centralnego ogrzewania, ciepłej wody należy zgłaszać do Działu Eksploatacji

Telefonicznie:
- od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00, - tel.22 787 55 80/81 w. 115
- w godz. 15:00 - 7:00 oraz soboty, niedziele i święta - tel. 22 787 55 80/81 wew. 117

Elektronicznie:
- na adres email 
eksploatacja@zec.wolomin.pl
- poprzez formularz na stronie 
https://zec.wolomin.pl/strefa-klienta/awarie


Opublikował: Sławomir Stankiewicz
Publikacja dnia: 31.08.2023, 10:50
Dokument oglądany razy: 88
Podpisał: Piotr Bruzgo
Dokument z dnia: 23.08.2023